ClickCease
Product Information "Target Nathan Aspinall 90% steel darts"

Target Nathan Aspinall steel darts with a 90% tungsten content

This set was designed specifically for Nathan "The Asp" Aspinall after extensive throw analysis to create the ultimate dart for him. The cross millings along the barrel ensure an exceptional grip.

The set comes with black Pro Grip Shafts (Short 34 mm) and red Aspinall Flights.

Dimensions

weight

22g

24g

26g

length

50.00mm

51.00mm

52.00mm

O

7.15mm

7.35mm

7.55mm

To the video:

20 of 20 ratings

4.85 from 5 stars


85%

15%

0%

0%

0%


Give a Rating!

Share your experiences with the product with other customers.


17 January 2023 13:43

Top Dinger

Viel zu lange habe ich mit so billigen NoName-Darts 22g gespielt, weil ich dachte, das macht nicht so einen großen Unterschied. War im Nachhinein dumm. Jetzt spiele ich seit ca einem Monats mit den Asp-Darts 24g. Ich habe mich für die etwas längeren Target Pro Shafts in M (41mm glaub ich) entschieden und bin mega happy. Gutes Gewicht, toller Grip und stabile Flugkurve. Man spielt sich super schnell damit ein. Vorher wurde sich darüber lustig gemacht, dass meine Darts immer trostlos von der Scheibe herunterhängen, jetzt schmatzen die Darts schön bei gleicher Wurftechnik und -kraft mit Schmackes rein. Richtig nice

17 January 2023 02:05

Schöner, qualitativ hochwertiger Dart. Eher für Spieler, die etwas weniger Grip benötigen.

29 April 2022 03:05

Alles gut,gerne wieder

28 September 2021 03:05

It was for my wife and she loves them. they can hit T20 :-)

31 July 2021 03:05

Toller Dart, wenn man nicht soviel Grip benötigt.

17 June 2021 03:05

Ich war begeistert wie schnell und professionell man mit diesen Steeldarts spielen kann

21 May 2021 03:05

Super Pfeile, liegen gut in der Hand

23 April 2021 03:05

alles super ,liegen richtig gut in der Hand

21 April 2021 03:05

Ein rundum gelungener Dart. Empfehlenswert !

25 March 2021 02:05

Sehr schön Pfeile.. leider für meinen Wurfstil zu wenig Grip.

Target Nathan Aspinall 90% steel darts

€57.95*
Delivery possibly after Christmas. Do you need a present sooner? The McDart Vouchers are immediately available via Email.
weight
Article no.: 4-190000
  • Free shipping from EUR 40 (within Germany)
  • Fast delivery
  • about 4100 products in stock

Ready for shipment, delivery in 1-3 days.
Delivery, Saturday, 20.04.24 - Tuesday, 23.04.24

Order & pay within hours and minutes

Loading...
Uploading files, please wait...