ClickCease
Product Information "Winmau Wildcats Softdarts - 20g"

Winmau Wildcats Softdarts mit einem Tungsten-Anteil von 90 %.

Diese sportlichen Darts im auffälligem, zweifarbigem Design bieten Top Performance durch einen einfachen und effektiven Grip mit klar definierten Querrillen in zwei Gripzonen.

Das Set kommt mit weißen Winmau Pro-Force Shafts (Short) und Winmau Prism Alpha Wildcats Flights

Abmessungen

Gewicht

20 g

Länge

54,60 mm

Ø

6,85 mm

3 of 3 ratings

5 from 5 stars


100%

0%

0%

0%

0%


Give a Rating!

Share your experiences with the product with other customers.


15 December 2023 11:13

Top Darts

Ich habe verschiedene Barrel ausprobiert und bin endlich fündig geworden. Ich mag längere dünne Barrel mit guten Grip. Das ist hier alles vorhanden. Der Preis ist dafür völlig gerechtfertigt. Über Shaft und Flights kann ich nichts sagen, da diese von mir sofort gewechselt werden. Für mich klare Kaufempfehlung

15 February 2022 02:05

Top Darts. Grip ist super. Ich wechsle nur die Schäfte… mit Target Pro Grip spielen sie sich für mich noch besser.

7 January 2022 02:05

Toller Grip und schöne Optik.

Winmau Wildcats Softdarts - 20g

€44.95*
Delivery possibly after Christmas. Do you need a present sooner? The McDart Vouchers are immediately available via Email.
Prices are valid for one set (1 set = 3 piece)
  • Wildcats - Sporty darts for a fast, modern game
  • Version - Complete set of steel darts with 20 grams total weight
  • Material - 90% Tungsten
  • Barrel shape - cylindrical shape with central center of gravity
  • Manufacturer - Winmau - The force behind darts
Article no.: 6-2447.20
  • Free shipping from EUR 40 (within Germany)
  • Fast delivery
  • about 4000 products in stock

Ready for shipment, delivery in 1-3 days.
Delivery, Friday, 26.04.24 - Monday, 29.04.24

Order & pay within hours and minutes

Loading...
Uploading files, please wait...