ClickCease
Product Information "Winmau Vecta Shafts - Red"

Winmau Vecta shafts with inserted aluminum tops. The shafts are slightly transparent!

Thread Type: 2BA
Material: plastic / aluminum
Shaft rings not included!

Dimensions

length

34mm

40mm

Type

Short

medium

Specification of length without thread!
More information about the dimensions can be seen in the last product image!

21 of 21 ratings

4.67 from 5 stars


76%

14%

10%

0%

0%


Give a Rating!

Share your experiences with the product with other customers.


27 May 2023 03:05

Top Artikel

27 May 2023 03:05

Material ist gut, muss es in einem Karton verschickt werden? Ein DIN A 5 Umschlag hätte es auch getan und das Porto wären keine Fünf Euro gewesen. Mal drüber nachdenken!

18 May 2023 03:05

Erfüllt sein Zweck

15 May 2023 00:00

Material ist gut

Material ist gut, muss es in einem Karton verschickt werden? Ein DIN A 5 Umschlag hätte es auch getan und das Porto wären keine Fünf Euro gewesen. Mal drüber nachdenken!

15 May 2023 00:00

Top Artikel

Top Artikel

7 May 2023 00:00

Erfüllt sein Zweck

Erfüllt sein Zweck

13 December 2022 02:05

Gleichzusetzen mit Nitroschäften

16 February 2022 14:56

Top shafts

Die flights halten bombenfest, ohne nervige ringe. Über die Haltbarkeit kann ich noch nichts sagen. Ich habe die shafts mit 40 mm länge gekauft. Falls die Haltbarkeit gut sein sollte, werde ich die definitiv nochmal kaufen.

23 September 2021 03:05

Sehr guter shaft der den flight sehr gut hält

3 August 2021 03:05

Sehr gute Qualität Preis in Ordnung immer wieder.

Winmau Vecta Shafts - Red

€2.95*
Delivery possibly after Christmas. Do you need a present sooner? The McDart Vouchers are immediately available via Email.
Shaft-Länge
length
Article no.: 17-7025.103
  • Free shipping from EUR 40 (within Germany)
  • Fast delivery
  • about 4000 products in stock

Ready for shipment, delivery in 1-3 days.
Delivery, Wednesday, 20.03.24 - Friday, 22.03.24

Order & pay within hours and minutes

Loading...
Uploading files, please wait...